Barn & ung
Parkteatern

Lorpan längtar med Dockteatern Tittut

Lorpan sitter ensam i lekparken och spanar efter en vän att leka med. Någon som tar leken på lika stort allvar som hon. Med all sin energi letar och kräver hon sin rätt att leka!

Lorpan längtar är en kärleksförklaring till leken. Lyckan i att hitta en vän, som leker på samma villkor.

Fri entré/biljettfritt

About the show in English

Lorpan is sitting all alone in the playground, looking for a friend to play with. She uses all her energy to search and demand her right to play! Lorpan längtar is a newly-written play by Stina Wirsén and Ingalill Ellung.

Free admission!

En pjäs av Stina Wirsén & Ingalill Ellung.
Regi: Ingalill Ellung
Dockspelare: Nina Irendotter & Olivia Skoog
Dockdesign: Stina Wirsén
Dockmakare: Lisa Kjellgren Almstig & Kay Tinbäck Du Rées
Scenografi & kostym: Stina Wirsén & Lisa Kjellgren Almstig
Musik: Bengt Ernryd

Presenteras i samarbete med På Sergels torg. Följ gärna På Sergels torg på Instagram @pasergelstorg för mer information och senaste nytt! Här kan du se alla programpunkter som presenteras inom ramen för samarbetet med På Sergels torg.