Barn & ung
Parkteatern

Klösiga katters klubb med Mittiprickteatern

Kattja, Kattniss och Kattmandu har en klubb: Klösiga katters klubb. Men nya katter flyttar in i området - deras område! Vad vill de? En jazzigt svängig kattpjäs för hela familjen om att få vara med.

Fri entré/biljettfritt

Kattja, Kattniss och Kattmandu samlar sig för attack! Riva, klösa, fräsa, slåss! Skrämma bort! Jaga iväg! Eller kan det vara bra att vara fler? Kan de nya tillföra något? Vad händer om de frågar om de andra vill vara med…?

About the show in English

Kattja, Kattniss and Kattmandu have a club: Klösiga katters klubb (The Scratchy Cats’ Club). But new cats move into the neighbourhood - their neighbourhood! A swinging, jazzy play about cats for the whole family - it’s all about being included.

Free admission!

Manus & regi: Cleo Boman
Scenografi & kostym: Anna Sigurdsdotter
Mask: Marie-Louise Hellberg
Musik & ljud: Anders Nyström
Rörelseinstruktör: Helena Lambert

Skådespelare: Lennart Gustafsson, Isabell Prevett-Gustavsson och  Tehilla Blad

Presenteras i samarbete med På Sergels torg. Följ gärna På Sergels torg på Instagram @pasergelstorg för mer information och senaste nytt! Här kan du se alla programpunkter som presenteras inom ramen för samarbetet med På Sergels torg.